Gemlik Belediyesi Beyaz Masa' da Gemliklilerin ilettiği ihtiyaç ve talepler çözüme ulaştırılıyor.
Gemlik Belediyesi'ne gelen vatandaşların ilk danışma noktası olan Beyaz Masa'da çalışan personelin, vatandaşın memnuniyeti ve taleplerini karşılayacak şekilde ilgili, güler yüzlü ve sorumluluk sahibi olmaları takdir topluyor. Türkçe'yi düzgün bir diksiyon ile etkili bir şekilde kullanmaya önem veren çalışanlar, çeşitli kanallardan kendilerine ulaşan Gemlikliler ile en doğru şekilde iletişim kurmaya gayret ediyor. İşaret dili eğitimi de alan Beyaz Masa çalışanları, işitme engelli vatandaşlar ile sorunsuz iletişim kuruyor.
Beyaz Masa'da istek ve talepler çözüme ulaştırılmak üzere çeşitli kanallarda toplanıyor. Bu amaçla elektronik posta, çağrı merkezi, faks, Whatsapp ihbar hattı ile yüz yüze iletişim yöntemleri kullanılıyor. İhtiyaç dâhilinde değerlendirilmek üzere iş başvuru formlarının da toplandığı Beyaz Masa'da yeni doğan çocuklar için hediye ulaştırılması, askere gidecek olan gençler için asker çantası teslimatı da yapılıyor. Evrak kayıt, evrak takip ve evrak dağıtımı da beyaz masanın yetkileri arasında bulunuyor.
Vatandaş dinleniyor, evraklar işleniyor
Beyaz Masa günde yüzü aşkın vatandaşa hizmet veriyor. Her hafta yüzlerce kişiyle ilgilenen Beyaz Masa çalışanları, aynı zamanda bir o kadar telefon çağrısına da cevap vererek Gemliklilere yardımcı oluyor. Öte yandan çeşitli kanallar ile kendilerine ulaşan evrakları da işleyen Beyaz Masa görevlileri günde yaklaşık iki yüz evrağı numaralandırarak işleme koyuyor. Görevlilerin çeşitli şekillerde Gemliklilerin taleplerine çözüm bulmak olduğunu belirten çalışanlar en yoğun günlerin salı ve cuma olduğunu dile getiriyor.