Çağrı Merkezi; Sunulan hizmetlerle ilgili talepleri karşılamak veya şikâyetleri en hızlı şekilde çözümlemek amacıyla kurulmuş telefonla hizmet veren bir birimimizdir. Merkezimizin öncelikli amacı insanlara günün her saati hizmet vermektir.
Gemlik'te yaşayan vatandaşlar Çağrı Merkezine 3 kanaldan ulaşabilmektedirler. 444 16 05 nolu telefonu kullanarak sabit ve cep telefonu ile, cagrimerkezi@gemlik.bel.tr web adresinden e-posta ile gerçekleştirebiliyorlar.
Çağrı merkezinde her işlem mutlaka sonuçlandırılmakta, süreçler ve sonuç hakkında vatandaş geri aranarak bilgilendirilmektedir. Çağrı merkezi aynı zamanda web üzerinden gelen istek ve şikâyetleri de profesyonel sürece tabii tutarak sonuçlandırabilmektedir.
Gemlik Belediyesi Çağrı Merkezi, vatandaş memnuniyetinin öneminin bilincinde, profesyonel hizmet veren 3 kişilik bir ekip tarafından yürütülüyor.
365 gün 08.00 - 17.00 saatleri arasında görev yapan Gemlik Belediyesi Çağrı Merkezi, tüm birimlerle bütünleşerek iş yükünü hafifletme konusunda da önemli yol kat edilmesini sağlamıştır.
Borç ödeme ve sorgulama, şikâyet veya istek başvurusu, belediye hizmetleri ile ilgili bilgi verme, geri bildirim için yüz yüze görüşme gibi hizmetler verilebilmektedir.